Specyfikacja

KOMPATYBILNE CZĘŚCI

Do produkcji wykorzystujemy najlepsze rozwiązania techniczne oraz niezawodne kompatybilne ze sobą części:

Rama stalowa (od chłopaków z Ukrainy http://eleek.com.ua/product/rama-eleek/ ) z wytwarzaną próżniowo obudową z tworzywa sztucznego w której zastosowano wysokiej jakości plastik ABS i PMMA odporny na pęknięcia. Wspornik dolny - stożkowy kwadrat (suport z uszczelnionymi łożyskami). Konstrukcja ramy spawana z zamkniętych profili kwadratowych, dzięki czemu jest bardzo mocna, wytrzymała i pojemna. Nóżka wspawana w wahacz. W ramie mieści się potężna bateria zbudowana z 400 ogniw oraz sterownik Sabvoton 150. Jedyna tak konstrukcja na rynku o tak dużej baterii i sterowniku w środku ramy. Dzięki temu możemy pokonywać kłody o sporych średnicach ( jeżdżąc konstrukcjami ze sterownikiem zamontowanym na zewnątrz, nie mamy takich możliwości na pokonywanie ciężkiego terenu)     
^Naszym zdaniem: Mocowanie suportu w wahaczu jest idealnym rozwiązaniem na pracę łańcucha oraz jego naciąg, nie musimy montować napinacza, który nie sprawdza się, powodując przeskakiwanie łańcucha i stukanie o wahacz. Możliwość montażu sterownika wewnątrz ramy przy tak dużej baterii jest wielkim atutem, przewody fazowe i hali są dobrze zabezpieczone przed wodą. Konstrukcja nośna ramy spawana z profili zapewnia ogromną wytrzymałość.

MOTOR QS 205 50H V3. Typ silnika 30*4T (820 RPM, 72V, 11.39kV) / Moc nominalna 3000W (chwilowa 6000W-10000W) / Moment obrotowy 182Nm
Możliwość zastosowania 7 typów silników o różnym uzwojeniu, od modelu 3T- do 5T, od mocy 17,71kV do 9,03 kV, od 1275 RPM do 650 RPM.
^Naszym zdaniem: Silnik QS 3kW to wystarczający silnik, jest to chyba maksymalny ciężar na zaplatanie w stalowe (nie aluminiowe !) obręcze moto, silnik 4kW cięższy o 10 kg może powodować w krótkim czasie uszkodzenie (odkształcenie) obręczy. Silniki dobieramy pod kątem naszego stylu jazdy. Moment większy kosztem mniejszej prędkości lub większa prędkość kosztem mniejszego momentu. Prezentowana na zdjęciach konstrukcja ma silnik -4T i pozwala rozpędzić się do 93km/h

Sterownik Sabvoton SVMC072150 (72V 150A max)
^Naszym zdaniem: Najlepszy uniwersalny sterownik na rynku. Parametry sterownika można zmieniać samemu, dzięki temu można ustawić ebike idealnie pod swój styl jazdy. Im dłużej jeździsz na ebike tym szybciej rośnie chęć na zwiększanie mocy, w tym sterowniki jest to w prosty sposób do ustawienia.

Bateria 70Ah/72V/20s/20p/SANYO NCR 18650GA/5000Wh
^Naszym zdaniem: Mając taką baterię, zapominasz o tym, że zabraknie Ci prądu podczas wypadu. Dobraliśmy optymalną wielkość baterii tak, aby sterownik zmieścił się do ramy. Pojemność baterii pozwala w pełni korzystać z możliwości sterownika, do 150 A z baterii i 300A w fazy silnika.

BMS300A
^Naszym zdaniem: Aplikacja dostarcza nam wszystkie informacje o baterii, nie musimy stosować żadnego wyświetlacza w ramie czy na kierownicy. BMS posiada też bardzo przydatną funkcje tzw. reset bms, dzięki niemu, możemy włączyć ebike gdy nam nagle w terenie odetnie prąd i dojechać na „oparach” do domu.

Ładowarka 7A czas ładowania 12h
^Naszym zdaniem: Optymalny prąd ładowania, im mniej A, tym lepiej dla żywotności ogniw.

Szerokie 2.75”opony i 21" obręcze stalowe moto
^Naszym zdaniem: Stosujemy obręcze o jednakowych wymiarach (przód i tył) nie podobają się nam konstrukcje z mniejszym kołem z tyłu :) więc takich nie robimy. Silnik zaplatamy tylko i wyłącznie w obręcz stalową, obręcz aluminiowa po pierwszej ostrej jeździe w lesie zostaje zdeformowana. Każde koło centrujemy na centrownicy z zegarami dokładnymi do 0,10mm

Dwu półkowy amortyzator DNM USD-8s (olejowo-sprężynowo-powietrzny) o skoku 200mm (potrójna regulacja)
^Naszym zdaniem: Montujemy te amortyzatory we wszystkich naszych konstrukcjach, podczas testów na tym amorku zrobiliśmy 20 tyś kilometrów po których trzeba było go serwisować. Amortyzator firmy DNM to jeszcze nie doceniana marka w Europie ze względu na lobby innych marek.

Damper DNM Burner RCP2 o twardości 750lbs (potrójna regulacja)
^Naszym zdaniem: Jest świetny, po 20 tyś km wciąż działa :)

Hydrauliczne 4-ro tłoczkowe hamulce firmy MAGURA  MT5 Poczwórna moc hamowania. Lekki uchwyt hamulca MAGURA z materiału węglowego, zapewnia w połączeniu ze specjalną dźwignią wykonaną z aluminium doskonałą ergonomię. Posiada super sztywny czterotłokowy zacisk hamulca, klocki hamulcowe do wyższej siły hamowania w każdej możliwej sytuacji na drodze.
^Naszym zdaniem: Nie przesiądziemy się na inne :)

Pływające tarcze hamulcowe MAGURA o średnicy 220 lub 203 pozwalają osiągnąć maksymalne parametry hamowania. Istota rozwiązania polega na trzyczęściowej budowie dysku, która umożliwia automatyczne pozycjonowanie powierzchni roboczej. Produkowane w oparciu o filozofię H.S.C.C – High Strength Cooling Configuration czyli wysokiej odporności mechanicznej towarzyszy adekwatna zdolność rozpraszania ciepła generowanego w czasie hamowania. Rdzeń tarczy: jest to pająk aluminiowy, który jest lekki a jednocześnie pozwala uzyskać bardzo wysoką sztywność. Powierzchnia robocza jest wykonana ze stali. Powierzchnia hamująca jest połączona z pająkiem za pomocą sześciu nitów. Aluminiowe elementy pomagają rozproszyć ciepło generowane w czasie hamowania tak skutecznie, że ryzyko zwichrowania tarczy od temperatury jest nieporównywalnie niższe niż w przypadku jednoczęściowych rotorów. Dzięki temu, że pomiędzy pająkiem a powierzchnią roboczą są nity to tarcza jest ruchoma! Od razu trzeba jasno powiedzieć, że luz roboczy jest NIEWYCZUWALNY w rękach i dokładnie tak powinno być. Ten minimalnych ruch umożliwia optymalne ustawienie tarczy względem klocków hamulcowych dzięki czemu okładziny pracują całą powierzchnią.
^Naszym zdaniem: Nie przesiądziemy się na inne :)

Mostek - TRUVATIV MOSTEK HUSSEFELT 60mm 31.8mm.
^Naszym zdaniem: TRUVATIV to renomowana amerykańska marka należąca do grupy SRAM, który posiada w swoich szeregach takie marki jak AVID i ROCK SHOCK, to potężna grupa, która produkuje wyroby, których jakość i wytrzymałość nie podlega żadnej dyskusji. Mostek kierownicy model HUSSEFELT wykonany został z jednego kawałka lekkiego aluminium 6061. Obejma kierownicy mocowana jest standardowo na 4 śruby, a rura sterowa przykręcana na dwie śruby ustawione przeciwstawnie. Mostek dzięki dobrej jakości aluminium waży tylko 209g. Długość od środków mocowania to tylko 60mm, wznios 0 stopni.

Kierownica - KIE31 TRUVATIV HUSSEFELT COMP 700X40MM. Grubość mocowania pod mostek 31,8 mm, zapewniająca maksymalnie sztywny układ sterujący. Długość prostego odcinka rury do zagięcia na montaż osprzętu wynosi 20 cm. Wykonana z aluminium 6061. Wznios 40 mm, wygięcie wsteczne 9 stopni, wygięcie w górę 5 stopni.
^Naszym zdaniem: Komponent z górnej półki, misternie wykończony, o dużej wytrzymałości i sztywności.

Platformy - Pedały Dartmoor STREAM. Lekkie pedały platformowe wykonane z odlewanego aluminium. Cechują się bardzo niskim profilem, mocną budową i bardzo dobra przyczepnością. Oś wykonana ze stali Cr-Mo. Wyposażone w łożyska kulkowe. 10 szt. wymiennych pinów na stronę.
^Naszym zdaniem: Perfekcyjnie trzyma się każdej podeszwy.

Wskaźnik naładowania baterii z kluczykiem
^Naszym zdaniem: Jeżdżąc ebike najważniejszą informacją dla nas jest aktualny stan naładowania baterii, resztę mamy na telefonach.

Zębatka 1rz  i wolnobieg 1rz
^Naszym zdaniem: Nie stosujemy przerzutek, jeżdżąc ebike w ogóle się nie pedałuje, no chyba że bateria padnie :) Stosujemy przełożenia dzięki którym możesz pedałować do 25km/h 35km/h lub 45km/h.

Lampa przód - SOLARSTORM X6 3000lum
^Naszym zdaniem: Zasilana własnym pakietem baterii rewelacyjnie oświetla drogę przed nami.

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]