Specyfikacja

KOMPATYBILNE CZĘŚCI

Do produkcji wykorzystujemy najlepsze rozwiązania techniczne oraz niezawodne kompatybilne ze sobą części:

  • Rama firmy Jiangsu HG Limited - ENDURO stalowa z wytwarzaną próżniowo obudową z tworzywa sztucznego w którym zastosowano wysokiej jakości plastik ABS i PMMA odporny na pęknięcia. Wspornik dolny - stożkowy kwadrat (suport z uszczelnionymi łożyskami). Konstrukcja ramy spawana z zamkniętych profili kwadratowych, dzięki czemu jest bardzo mocna, wytrzymała i pojemna a waga to jedyne 10 kg. Optymalnie dobrana szerokość ramy pozwala pedałować bez ocierania kolanami o jej obudowę.
  • MOTOR QS 205 50H V3. Typ silnika 30*4T (820 RPM, 72V, 11.39kV) / Moc nominalna 3000W (chwilowa 6000W-10000W) / Moment obrotowy 182Nm / Ciągły prąd z baterii: 52A (72V) / Maksymalny prąd chwilowy : 104A (72V) / Sugerowany prąd fazowy : 196-245A. Czujnik temperatury KTY83/122.
    W ofercie posiadamy 7 silników o różnym uzwojeniu, od modelu 3T- do 5T, od mocy 17,71kV do 9,03 kV, od 1275 RPM do 650 RPM
  • Sterownik wektorowy Sabvoton SVMC072150 (72V 150A max)
  • Bateria o parametrach: 42 Ah/72V/20s12p/SANYO NCR18650GA/3000Wh
  • Ładowarka 6A czas ładowania 8h
  • Szerokie 2.75” opony i 21" obręcze moto
  • Dwupółkowy amortyzator DNM USD-8s (olejowo-sprężynowo-powietrzny) o skoku 200mm (potrójna regulacja)
  • Damper DNM Burner RCP2 o twardości 750lbs (potrójna regulacja)
  • Hydrauliczne 4-ro tłoczkowe hamulce firmy MAGURA MT5e. Poczwórna moc hamowania. Lekki uchwyt hamulca MAGURA z materiału węglowego, zapewnia w połączeniu ze specjalną dźwignią wykonaną z aluminium doskonałą ergonomię. Posiada super sztywny czterotłokowy zacisk hamulca, klocki hamulcowe do wyższej siły hamowania w każdej możliwej sytuacji na drodze. A legendarny MAGURA Royal Blood jest jako medium transmisyjne nie tylko bardziej przyjazne dla środowiska niż hamulce wielu konkurentów, ale również dają gwarancję stałych i niskich kosztów utrzymania, a tym samym niskich kosztów eksploatacyjnych. MAGURA opracowała przełomowe, nowe rozwiązanie MT5e: przełącznik mechaniczny, który znajduje się bezpośrednio w dźwigni hamulca. Światło hamowania jest aktywowane przed wystąpieniem efektu hamowania. Jest to również system napędowy z trybem rekuperacji, gdy wyłączenie napędu jest wyzwalane jak najszybciej.
  • Pływające tarcze hamulcowe pozwalają osiągnąć maksymalne parametry hamowania. Istota rozwiązania polega na trzyczęściowej budowie dysku, która umożliwia automatyczne pozycjonowanie powierzchni roboczej. Produkowane w oparciu o filozofię H.S.C.C – High Strength Cooling Configuration czyli wysokiej odporności mechanicznej towarzyszy adekwatna zdolność rozpraszania ciepła generowanego w czasie hamowania. Rdzeń tarczy: jest to pająk aluminiowy, który jest lekki a jednocześnie pozwala uzyskać bardzo wysoką sztywność. Powierzchnia robocza jest wykonana ze stali. Powierzchnia hamująca jest połączona z pająkiem za pomocą sześciu nitów. Aluminiowe elementy pomagają rozproszyć ciepło generowane w czasie hamowania tak skutecznie, że ryzyko zwichrowania tarczy od temperatury jest nieporównywalnie niższe niż w przypadku jednoczęściowych rotorów. Dzięki temu, że pomiędzy pająkiem a powierzchnią roboczą są nity to tarcza jest ruchoma! Od razu trzeba jasno powiedzieć, że luz roboczy jest NIEWYCZUWALNY w rękach i dokładnie tak powinno być. Ten minimalnych ruch umożliwia optymalne ustawienie tarczy względem klocków hamulcowych dzięki czemu okładziny pracują całą powierzchnią
  • Komputer pokładowy Naszej produkcji. Matryca wyświetlacza OLED pozwala na odczytanie wartości z każdego kąta. Jednym przyciskiem umieszczonym dyskretnie pod obudową możemy przełączyć widok na: dystans dziennych kilometrów lub ilość wszystkich kilometrów albo zegarek. Wyświetlacz ma wbudowany układ sterujący z procesorem obsługujący pracę ebika. Jest podłączony do manetki i sterownika za pomocą zewnętrznych przewodów z wtyczkami HIGO co umożliwia szybki demontaż lub montaż.. Na wyświetlaczu odczytamy podstawowe informacje: - stan naładowania baterii w „V” i „%”, - prędkość w km/h, - temp. silnika
  • Karta do włączania/wyłączania e-bike
  • Podpora (nóżka)
  • Lampa przód - SOLARSTORM X6 3000lum - lampa rowerowa o bardzo dużej mocy światła zaprojektowana specjalnie dla wymagających kolarzy MTB oraz Downhill. Źródło światła to cztery diody CREE XM-L2 U2, które łącznie uzyskują moc światła aż 3000 lumenów (max moc led 4800 lumenów). Lampa dodatkowo została wyposażona w system zabezpieczający przed przegrzaniem. Cztery tryby pracy, długi czas pracy ponad 2h w trybie maksymalnym oraz wskaźnik stanu akumulatora docenią nie tylko pasjonaci kolarstwa MTB. Wodoodporna (IPX-7), dporna na wstrząsy oraz uszkodzenia aluminiowa obudowa wraz z radiatorem świetnie odprowadza bardzo dużo ilość ciepła na zewnątrz. W zestawie pakiet akumulatorów składający się z 4 sztuk ogniw typu 18650 (dostawcy ogniw dla DELL, LENOVO i wiele innych). Bardzo daleki zasięg oraz precyzyjne doświetlenie pobocza, czyni produkt uniwersalnym do zastosowań profesjonalnych jak i tradycyjnych przejażdżek po mieście lub ciemnych bezdrożach. Lampa X6 wyposażona została w specjalnie zaprojektowany dla serii X "Power Indicating System" informujący o aktualnym stanie akumulatora: 100% ~ 80% trzy zielone diody LED, 80% ~ 50% dwie zielone diody LED, 50% ~ 20% jedna zielony dioda LED, 20% ~ 0% jedna migająca zielona dioda LED. Specyfikacja: Źródło światła: 4x dioda Cree XM-L2 U2). Tryb wysoki 3000 lumenów – 2h10min., średni 1500 lumenów – 5h, niski 300 lumenów – 20h 30min, strobo 3000 lumenów – 2h 30min. Zasilanie: wysokiej jakości pakiet akumulatorów 8,4V 4x1865.
  • Lampa tył - sterowana pilotem
  • Światło STOP
  • Błotniki - SKS Shockboard Vario AMBike i SKS X-Blade II Dark
  • Mostek - TRUVATIV MOSTEK HUSSEFELT 60mm 31.8mm. TRUVATIV renomowana amerykańska marka należąca do grupy SRAM, który posiada w swoich szeregach takie marki jak AVID i ROCK SHOCK, to potężna grupa, która produkuje wyroby, których jakość i wytrzymałość nie podlega żadnej dyskusji. Mostek kierownicy model HUSSEFELT wykonany został z jednego kawałka lekkiego aluminium 6061. Obejma kierownicy mocowana jest standardowo na 4 śruby, a rura sterowa przykręcana na dwie śruby ustawione przeciwstawnie. Mostek dzięki dobrej jakości aluminium waży tylko 209g. Długość od środków mocowania to tylko 60mm, wznios 0 stopni.
  • Kierownica - KIE31 TRUVATIV HUSSEFELT COMP 700X40MM. Grubość mocowania pod mostek 31,8 mm, zapewniająca maksymalnie sztywny układ sterujący. Długość prostego odcinka rury do zagięcia na montaż osprzętu wynosi 20 cm. Wykonana z aluminium 6061. Wznios 40 mm, wygięcie wsteczne 9 stopni, wygięcie w górę 5 stopni. Komponent z górnej półki, misternie wykończony, o dużej wytrzymałości i sztywności.
  • Platformy - Pedały Dartmoor STREAM. Lekkie pedały platformowe wykonane z odlewanego aluminium. Cechują się bardzo niskim profilem, mocną budową i bardzo dobra przyczepnością. Oś wykonana ze stali Cr-Mo. Wyposażone w łożyska kulkowe. 10 szt. wymiennych pinów na stronę.
  • Waga e-bike - 55kg

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]